Guzel Bir Siir- Cennetim Olur Musun?



Güzel Bir Siir- Cennetim Olur Musun?

aşk şiiri kısa anlamlı

Denizimde firtinalar ciktiginda limanim olur musun?



Karanlik bastirdiginda deniz fenerim,hava actiginda yildizlarim olur musun?

Bulutlar gogu kapladiginda pusulam olur musun?



Mihengim, turnusol kagidim, yuregimin suyu bulandikca onu durultacak iksirim olur musun?

Kapilar kapandiginda kapim, metodlar asindigi zaman yolum, gizlenmek istedigimde duvarim olur musun?
ask-sozleri-siirleri-teklifleri

aşk şiiri kısa öz


Ozgurlugum ve mahpushanem olur musun?

Usursem evim, yorganim. sigindigim kucagim olur musun?

Columde vaha olur musun, vahamda hurma agacim?

Dagin tavsani, colun ceylani, gecenin hayalleri bagrina bastigi benzeri, beni bagrina basar misin?
ask-sozleri-siirleri-teklifleri

aşk şiiri en güzel




Sak sak yarilsa dahi, gokten umudunu kesmeyen kirac tarlalar bu gibi umut baglar misin bana?



Gitmek istersem kanatlarim olur musun, kalmak istersem ayagimda prangam?

Hurilerim olur musun?

Soganda sarimsakta gozum yok, Tih colunde gozum bulunmaz, ates almaya gidersem; kirk vakit sonra donsemde ayni yerde beni bekler misin?
ask-sozleri-siirleri-teklifleri

aşk şiiri etkileyici




Arkadaslarim, ailem, kavmim beni terkederse ve ben ailemden, kavmimden kacarsam bir kez arkana bakmadan arkamdan gelir misin?



Ot bitmeyen bir vadide yalnizca ALLAHA emanet edilip gidersem, sende beni kinamaksizin ona guvenir ve say eder misin?


Umidimi kaybettigim anda umidim, nesemi kaybettigim zaman?dada coskum, kalbim isgale ugrarsa rehberim olur musun?

Arkadasim...
ask-sozleri-siirleri-teklifleri

aşk şiiri hüzünlü


Yoldasim...

Sirdasim...

Huzurum...

Sururum...

Nurum... / Ziynetim... / Nimetim...

Cennetim Olur musun?

kelime sayısı: 164
Share this video :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Hikmetli Hikayeler - All Rights Reserved
Share by Download Templates
Proudly powered by Blogger